torsdag 16 december 2021

Vi får se om jag fattar ett beslut.

 Dag 34 alkoholfri. Idag blev det rakning av håret...så nu är jag kalrakad. Brukar raka av mig allt hår åtminstonde nån gång i månaden. Det är skönare med rakat tycker jag. Fy fan...kom inte upp ur sängen föräns vid halv sju, så det blir sen middag idag. Nu sitter jag med en kaffe och skriver det här och måste hoppa i duschen snart. Jag har fortfarande inte kunnat bestämma mig mellan WoW och Star Wars. Men det lutar åt Star Wars. Det är ett bra MMO-spel och man måste inte va insatt i Star Wars för att spela. Vi får se om jag fattar ett beslut om spelen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...