lördag 18 december 2021

Sen får vi se vad den här kvällen har att bringa!

 Dag 36 alkoholfri. Glömde att skriva på bloggen igår så det för bli dubbelt så mycket idag. Jag har kommit på att jag ser mig inte längre som alkoholist. Nu har jag varit alkoholfri i över en månad och allt sug är borta så jag tror att sjukdomen/beroendet är över. Så jag funderar på att sluta skriva om alkohol här på bloggen och börja fokusera på livet igen. Jag har mycket framför mig jag måste ta tag i. Jag har inte hört från arbetsförmedlingen på flera månader så jag måste kontakta dem. Jag måste också söka jobb och aktivitetsrapportera. Jag måste också vända tillbaks dygnet igen så jag kommer upp i tid på morgonen. Det är det svåraste..jag har vant mig vid att sova till eftermiddagen/kvällen och det känns svårt att vända till baks dygnet till normala tider. Vi får se hur jag gör. Om jag kör en dygnet runtare eller sover 3 timmar nån natt. Jaja...det va bara lite funderingar kring allt. Nu ska jag äta middag sen får vi se vad den här kvällen har att bringa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...