söndag 19 december 2021

Va fan ska man göra ikväll då?

Dag 37 alkoholfri. Söndag..idag kom jag upp ur sängen ganska tidigt. Gick upp vid 12 och tog min medicin sen blev det morgonduschen. Efter det ställde jag mig vid spisen och gjorde storkok till massa matlådor. Det blev linsgryta i tomatsås med lök, svamp och morötter. Det ska jag leva på tills på onsdag har jag beräknat. Om jag klarar mig på ett lagat mål mat om dagen. Vi får se hur det går..känner att jag behöver både lunch och middag, Men jag har klarat mig på en middag om dagen i flera veckor nu. Får äta yoghurt och flingor om jag blir hungrig. 


 

Va fan ska man göra ikväll då? Har redan förspelat mig på dataspel så jag blir spyfärdig och det är inget bra på TV. Inget att göra. Jag får ta och hitta på nånting..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...