söndag 16 januari 2022

Få igång lite röj i min söndag.

 Dag 64 alkoholfri. Igår blev det en Star Wars kväll med TV:n i bakgrunden. Jag dammade av min karaktär Punksnot som är en Vanguard(tank). Vet inte hur mycket raider jag kommer tanka, men det är kul att spela uppdragen och lira lite instanser och PvP. Normalt lirar jag ju helare, men jag har tröttnat lite så det var dags att prova att spela tank. Middagsmässigt åt jag falafel med en böngryra och ris. Det mår jag verkligen bra av och det märks att jag äter nyttigt. Idag ska jag äta samma eller göra en omelette med ugnspotatis. Vi får se, men jag tror det blir falafel idag också.

Här kommer en musik video för att få igång lite röj i min söndag. Ebba Grön med Staten och Kapitalet! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...