lördag 15 januari 2022

Sen får man se vad som händer.

 Dag 63 alkoholfri. Fy fan blev väckt kl 11 av att personalen först bankade på dörren, sen ringde på telefonen. Så jag gick dit och tog ett glas Antabus och mina andra mediciner. Har legat i sängen och sovit till kl 3 och nu har jag klivit upp.

Jag har återgått till Star Wars: The Old Republic efter att ha spelat Neverwinter Online några dar. Fy fan vilka nissar jag stötte på i Neverwinter. Kunde knappt prata engelska och vägra spela med nån som har lite sämre "gear". Jag har trott att Star Wars har en dålig community, men det är inget mot vad Neverwinter har. 

Undrar vad jag ska göra idag. Det är ju lördag så det borde va några bra filmer på TV. Kanske ska köpa nått gott att äta. Jag vet inte..får börja med min dagliga dusch, sen får man se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...