måndag 31 januari 2022

Jag får ta och rycka upp mig.

 Dag 78 alkoholfri. Börjar närma sig 3 månader alkoholfri. Så här länge har jag inte hållt mig nykter på år och dar. Nu måste levern va i toppform! Det är inte så svårt i och försig när man tar Antabus. Man har inte så många alternativ. Dricker man så mår man skitdåligt. Får ont i huvet och blir helt illröd på huden. Det har man ju gjort några gånger, men fy fan va hemskt det är.

Nu sitter jag här och bävar mig för dagen. Vill inte ta min morgondusch. Så jävla jobbigt. Sen efter duschen har jag aldrig nått att göra. Innan jag duschar brukar jag i alla fall sitta vid datorn och pyssla. Bättre än att ligga i soffan och stirra. Jag får ta och rycka upp mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...