söndag 30 januari 2022

Känns bättre att sitta hemma och dega.

 Dag 77 alkoholfri. Det har börjat kännas bättre när jag är uppe på dagarna. Tror min influensa äntligen gått över. Igår satt jag och spelade "Lord Of The Rings Online", men det va lite segt. Det känns ju bättre för det är lite vuxnare än Star Wars. Men det är fortfarande inte tillräckligt. Jag behöver verkligen ett spel jag kan sätta tänderna i och hålla mig sysselsatt på kvällarna. Men jag tror det blir Lord Of The Rings. Kräks på Star Wars och har som spelat allt som går att spela. Får se idag om det blir fantasy eller sci-fi. Man vet aldrig.

Arbetspsykologen ringde här om dan också. Det har visats sig att jag behöver en jobb-coach för att gå vidare som arbetslös. Nån skulle ringa i dagarna och prata med mig. Det va också nått prat om att jag måste gå på möte med sagd jobb-coach. Fy fan vad jobbigt. Nu vill jag inte ut på arbetsmarknaden över huvud taget. Känns bättre att sitta hemma och dega.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...