lördag 8 januari 2022

Joggingrunda 2 dar i rad!

 Dag 56 alkoholfri. Fy fan! Jag har träningsvärk i hela kroppen. Jag va ute och sprang igår igen. Hade inget att göra så jag stack ut och joggade en halvtimmer. Dom säger ju det..ju oftare man joggar desto snabbare går det att komma i form. Så jag ska föröka jogga så ofta som möjligt. Idag blir nog en vilodag dock. Benen känns som dom har vart i en cementblandare.

Idag vette fan vad jag ska hitta på. Antingen gör jag en god lördagsmiddag eller så äter jag rester från veckan. Har inte bestämt mig än. Men kommer jag på nått bra att äta så går jag och handlar. Sen måste jag hålla mig sysselsatt också..så jag inte bara ligger och stirrar. Det får bli ett parti poker eller spela nått dataspel. Ska kolla om det är nån bra film idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...