torsdag 6 januari 2022

Spela data och jobba på mina conquest poäng.

 Dag 55 alkoholfri. Jag och mitt gille har börjat försöka ta en planet i besittning i Star Wars: The Old Republic. Man samlar "Conquest" poäng genom att göra olika aktiviteter sen tar gillet med mest poäng kontroll över planeten i en vecka. Tänkte komma upp i 1 miljon Conquest så jag drar mitt strå till stacken. Om alla gör det så tar vi garanterat en planet. Nu håller vi på och invaderar Nar Shaddaa. Det skulle va najs om vi tar den. Då ser alla nya spelare att vi finns och kan kontrollera en planet.

Inga planer för idag. Ska dricka upp kaffet och ta en dusch. Sen tänkte jag gå till affären och köpa mûsli så jag har nått att äta till frukost och kvällsmat. Sen vette fan vad jag ska göra. Kanske spela data och jobba på mina conquest poäng. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...