onsdag 2 februari 2022

Det är bara att börja träna.

 Dag 80 alkoholfri. Grattis till mig för att jag vart alkoholfri 80 dagar i rad. Det har vart en kamp mot tristessen. Även fast det är lika tråkigt att supa själv. Tror jag sov till halv två idag. Kommer ihåg att jag låg i sängen och trodde kl va strax innan 11, men när jag gick upp visade det sig att den va halv två. Fy fan. Foten mår bättre nu i alla fall och smärtorna har gått bort. Så det är bra. Jag kanske kan jogga en gång i veckan om foten läker snabbt. Jag vill ju få lite kondition och muskler och då är det inte helt fel att jogga. Hoppas att jag går ner i vikt också. Nu väger jag nästan 90 kg och jag vill väga 70. Så det är bara att börja träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...