torsdag 3 februari 2022

Jag har startat igång min twitter.

 Dag 81 alkoholfri. Ny dag samma rutin. Idag måste jag göra matlådor...så jag har nånting att äta. Funderar på att göra en linsgryta. Men jag vet inte vad jag ska ha i. Lök, svamp, linser och nått mer. Paprika kanske eller om jag hittar en aubergine på affären. Men jag tror inte dom säljs så här års.

Jag har startat igång min twitter också. Ska föröka bli lite mer social på nätet, men jag har som inget att säga så jag postar mest gamla avsnitt av min podcast. Precis som här har jag 0 följare på twitter också. Joina in på det roliga och följa mig: https://twitter.com/ostridsman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...