fredag 4 februari 2022

På toppen av ens liv!

 Dag 82 alkoholfri. Fy fan dagarna bara springer iväg. Nu har jag fått ett mail från min arbetscoach på Nacka Kommun i alla fall. Hon ville att jag skulle ringa, men det va inget svar. Vi får se om jag kommer igång med IT igen eller vad jag ska göra. Jag kan inte sitta hemma hela dagarna i alla fall. Jag är 42 och det ska va på toppen av ens liv!

Idag är det fredag, då brukar jag vilja göra nånting kul. Men jag har inga planer för dagen. Allt känns så jävla tråkigt. Skulle behöva nån som kommer med förslag, men jag har ju inga bloggläsare som kan hjälpa till. Känns som att jag mest skriver den här bloggen för min egen skull. För att det är kul att gå tillbaks och läsa hur man tänkte för några månader sen. Jag får i alla fall försöka göra nått av den här dagen. Nu ska jag nog hoppa i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...