lördag 19 februari 2022

Nu när jag har återhämtat mig känns det bättre!

 Japp! Då var streaket över. Jag drack i onsdags. Antabusen kändes lite, men det var inte farligare än att jag kunde fortsätta dricka. Började med en folköl på Hemköp. Sen bar det av till kvarterskrogen och in till stan för mera hålligång. Dum som jag va köpte jag folköl på 7/11 när jag skulle åka hem och det kostade 190 kr för två 6-pack. Helt hutlöst. På Torsdagen blev jag avstängd från stödboendet, så jag tog in på hotell. Ett trevligt kryp-in i gamla stan. Sen på fredagen bar det tillbaks till stödboendet och jag fick tillbaks nycklarna till lägenheten. Det hela blev jobbigt för jag sov knappt på två dar. Så jag var sliten som fan. Men nu när jag har återhämtat mig känns det bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...