tisdag 22 februari 2022

Två speckade dagar så här i början av veckan.

 Tisdag och min vecka har börjat i pilfart. Igår va jag hos min läkare på Wemind och vi bestämde att jag skulle gå tillbaks till min gamla medicinering av antidepressivt. Jag har känt mig deppig sen jag halverade dosen och nu har jag börjat dricka också. Så det blir nog bra med hel dos. Idag ska både arbetsförmedlingen och kommunens jobbcoach ringa och ha telefon möte med mig. Först händer ingenting på några månader sen börjar båda två med insatser. Vi får se vad arbetsförmedlingen säger. Men jag kan ju bara pyssla med en sysselsättning. Allt som allt två speckade dagar så här i början av veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...