tisdag 1 mars 2022

Gå ut och dricka så fort livet känns lite tråkigt.

 4:e dagen nykter efter senaste återfallet. Det blev mer katastrof än vanligt. Slutade med att jag la mig och sov utanför min dörr. Sen fick jag hjälp in i sängen av personalen på boendet. Själv minns jag ingenting. Minns bara att jag va fruktansvärt trött och hade blivit nekad inträde på hotellet jag skulle ta in på. Så jag la mig antagligen och sov i porten för att jag inte hade nått annat alternativ. Vette fan vad jag ska göra åt mitt drickande. Det måste få ett slut. Jag har inte ens kul när jag går ut på krogen. Sitter bara själv och dricker öl tills jag blir full och börjar traska runt utomhus, tills jag ledsnar och åker hem och blir avständ från boendet. Antabusen hjälper inte heller. Tror jag får för låg dos. För jag har kunnat dricka två ggr nu utan några större ploblem. Måste börja ta ansvar och sluta gå ut och dricka så fort livet känns lite tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...