måndag 23 maj 2022

Hänger på gränsen till hemlöshet.

 Idag ska jag träffa min kommunala arbetsmarknadsinsatts. Vi får se vad som händer. Jag skulle få en praktik på Myrornas inne i stan, men nu håller ju soc på och gör en utredning om mitt drickande. Jag kan ju inte börja praktisera förens utredningen är klar eftersom jag inte vet om det blir behandlingshem eller om jag ska gå i "strukturerad öppenvård". Hela min planering har fallit pladask och jag hänger på gränsen till hemlöshet. Men soc har sagt att jag ska bo kvar på boendet medans dom gör klart utredningen. Så man får ju förutsätta att det är det jag ska göra och att jag har nånstans att bo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...