tisdag 24 maj 2022

Så jag inte kan köpa öl för pengarna.

 Igår gick jag runt halva söder. Skulle till Cognix och prata arbete kl 16 och jag åkte hemmifrån kl 13 och gick runt på söder. Låg i vitabergsparken och solade en snabbis. Jag har inte hört nått om mitt boende, men eftersom ingen har sagt nått så bor jag kvar. Det va mycket hemlösa tiggare på stan igår. Fick lite ångest att det kan bli jag. Vi kom överens på mötet att jag ska börja min praktik medans jag väntar på svar från soc. Så nästa vecka för vi se när jag börjar förutsatt att inget händer med mitt boende. Ska bli spännande att se om jag orkar jobba. Jag ska börja 2 halvdagar i veckan, så det borde jag klara. Jag har också problem med mitt ölsug. Vill bara få pengar från försöjningsstöd och gå ut och dricka öl. Då skulle jag lätt hamna på gatan. Vet inte vad jag ska göra. Får föra över mina pengar till min mamma så får hon va med när jag handlar så jag inte kan köpa öl för pengarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...