fredag 20 maj 2022

Vi får se vad som händer..

 Igår var jag och träffade min socialsekreterare på Vuxen - Missbruk. Hon ska göra en utredning om mig och vad jag behöver för hjälp. Jag svarade på en massa frågor om mitt drickande, mitt psykiska mående och min sociala krets. Det var inte så mycket att säga om det sociala..jag har inga vänner och den enda jag träffar regelbundet är min mamma. Det fanns massa att säga om mina alkoholvanor och mitt psykiska mående. Jag tycker mötet gick bra och socialtjänsten kommer nog hitta hjälpen jag behöver. Vi får se vad som händer när utredningen är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...