onsdag 21 juli 2021

Sugen på några kalla öl

 Dag 7 utan alkohol! Idag är man rätt sugen på några kalla öl på en uteservering, men inga öl för mig...då åker jag ut på gatan och får börja slagga på härbärge. Idag ska jag ha så kallat KP samtal...det är ett möte med min kontaktperson på stödboendet. Vi får se hur det går eller om jag åker ut på gatan ;) 

Beroende Centrum tar upp min nyanmälan idag på veckomötet. Förhoppningsvis blir jag intagen och får hjälp med mina alkoholproblem. Vi får se vad som händer.


Annars har jag inga speciella planer för dagen. Ligga på TV soffan och stirra upp i taket kanske. Eller ta upp mitt poker spelande igen. Jag brukade va grym för några år sen. Ska nog sätta in en hundring på Poker Stars och se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...