lördag 31 juli 2021

En kaffe latte och inget att säga

Dag 3 Alkoholfri. Jag finner mig med mindre och mindre att skriva om här på bloggen, men jag har ändå lovat mig själv att jag ska skriva här varje dag tills jag vart nykter i ett år. Det märks att jag va nykter i 13 dagar innan mitt återfall här om dagen. Abstinensen försvann på en dag, nu känns det befriande och normalt när jag är nykter om dagarna. Kanske jag klarar mig bättre den här gången.


 Idag ska jag sitta vid datorn och lyssna på musik, tänkte försöka hitta lite punkrock för vuxna. Den mesta punken jag lyssnade på förra helgen va för tonåringar på högstadiet. Men det måste ju finnas nån punk för vuxna också. Ska spana in amerikansk punk....den är lite mognare än svensk trallpunk. Kollade precis på Spotify och ledsnade på punk ganska snabbt och gick över till metal istället. Så nu lyssnar jag på Pantera och har det skönt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...