söndag 1 augusti 2021

Poker, Olympiska Spelen och 4.0 promille

 Dag 4 alkoholfri. Igår kväll spelade jag poker och tittade på sommar OS från Tokyo. Sverige vann 2 medaljer i diskus....guld och silver. Jag 3 dubblade mina pengar i poker med triss i 4:or. Kul, inte varje dag det händer. Idag ska jag inte göra nånting över huvud taget mer än att tvätta mina shorts och sitta och slösurfa på datorn. 

I tisdags när jag blev omhåndertagen och körd till prima maria ringde de till personalen på mitt stödboende och kollade om jag kunde sova där även fast jag druckigt. Det kunde jag så jag åkte dit med taxi och gick och la mig. På morgonen efter fick jag blåsa alkomätare och blåste 4 promille efter en natts sömn....fy fan jag måste vart dyngfull i tisdags!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...