fredag 23 juli 2021

En svensk punkare



 Dag 10 Alkoholfri. Jag klarade mig 10 dagar utan att återfalla. Va lite sugen på att gå till krogen och häva 8 stora stark när social bidraget kom in på kontot igår men jag stod emot. Jag har börjat lyssna på svensk punk istället. En gång punkare, alltid punkare :) Funderar på att börja gå på spelningar på 44:an igen och bli en 40-årig punk. En bra punkare lyssnar på "Definitivt 50 spänn" och tror på Anarko-syndikalism. Så det ska bli min nya religion nu när jag lägger spriten på hyllan. 

Mitt första online spel "Anarchy Online" fyllde 20 år nu i veckorna och jag har börjat spela igen. Ska bli en old school gamer. Joina mig gärna! Du kan gå med i mitt gille i världens första Sci-fi MMORPG spel :)

För att fira att jag hittat tillbaks till svensk punk ska jag posta en youtube video nu. Det blir Radioaktiva Räkor med "Livet"..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...