tisdag 31 augusti 2021

Campral och impotens..

 


Dag 5 alkoholfri. Ja, då va det morgon och jag måste hålla igång en hel dag till. Idag måste jag gå och storhandla, men jag orkar bara inte. Tänkte köpa ingredienser till en vegetarisk pyttipanna och göra mat på en stor ungsplåt. Så det räcker ett tag. Vi får se vad jag hittar på. Så jävla tråkigt om dagarna. Jag tror det är min nya medicin som blockerar alla glädjeämnena, så nu sitter jag bara ock stirrar om dagarna. 

Campral biverkningar 

"Vanliga biverkningar (förekommer hos fler än 1 av 100 användare): Buksmärtor, illamående, kräkningar, gasbildning (flatulens), klåda, hudutslag, minskad sexuell lust, frigiditet och impotens."

Jag känner definitivt av impotens som biverkning. Igår skulle jag runka framåt kvällen, men det gick helt enkelt inte även fast jag försökte. Jag har blivit impotent av medicinen! Undrar om jag vågar prata med doktorn om det...jag vet inte om jag vågar..jag undrar om jag är porrberoende och samma belöningssystem som spriten har blivit blockat av medicinen..så nu kan jag inte runka och kolla på porr. Hemska tanke!

Fy fan..jag va på Willy's och handlade mat. Hade packat ner potatis och grönsaker, men när jag skulle köpa gröna linser till min pytt så va varenda paket slut. Vad är chansen att folk köper gröna linser..hur som helst stälde jag tillbaks allt jag skulle handla och köpte ett paket Quorn pyttipanna istället. Jag som tänkte handla billigt och gör en egen pyttipanna. Nu gjorde jag av med pengar istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...