onsdag 1 september 2021

Bitch 1 och bitch 2 i personalen..

 


Dag 6 alkoholfri. Fy fan, personalens 2 största stjärnskott va med på frukosten idag. En av dem, en kille i 30 års åldern, gjorde ett namn för sig senaste lördagsmiddagen då han satt och pratade skit om polisen hela lördagsmiddan. Han sa även att hans kompisar är kriminella, men att han inte brukar fråga vad dom gör, för att han bara gillar deras sällskap. Den andra personen är en kvinna i 20 års åldern som är gjord av bitch. När man kommer in i allrummet så tittar hon på en upp och ned för att hitta nått att gnälla på. "Drick inte från kranen, det är ofräscht där!" "Du får inte ha skor på dig! Du får stå i dörren." "Vadå kan du inte åka dit själv?", när jag sa att jag skulle få skjuts till vårdcentralen i Farsta för att lämna blodprov. Två fullständiga genier som glänser i varje läge.

Idag ska jag som sagt till vårdcentralen och lämna blodprov. Vi få hoppas att det går vägen och att det bara är att komma till labbet och ta en nummerlapp. Jag vet inte, har aldrig varit på vårdcentralen i det här området. Så vi får se hur det går.

Efter vårdcentralen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Sitter antagligen vid datorn och lirar Neverwinter Online. Men vi får se, jag kanske bara slösurfar och kollar på TV idag. Det brukar va skönt. Som jag sagt tidigare så har jag liksom inget att göra av mina dagar, så jag försöker mest fördriva tiden till kvällen. Nu har jag tagit morgonduschen i alla fall, så nu känns det mycket bättre. Tog den lite tidigare idag, kl 10 eftersom jag ska iväg till vårdcentralen. Nu är det bara att sitta vid datorn och lunsa till kl 1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...