onsdag 1 september 2021

Bättre porr

 


Dag 7 alkoholfri. Glada nyheter..jag märkte igår kväll att jag visst kan runka och kolla på porr med min medicin. Det är bara lite svårare och jag behöver bättre porr. Den här medicinen Campral är ju toppen! Jag känner inget alkoholsug och abstinensen är borta. Jag verkar inte heller ha några biverkningar. Om jag klarar mig från att dricka kan jag nog låta bli att ta Antabus. Det skulle va skönt, jag får sån otrevlig smak i munnen av Antabus. Det börjar se ljust ut för mitt beroendecentrum projekt!

Idag vaknade jag vid halv 7-sju snåret och kunde inte somna om för jag hade sån snusabstinens...så jag låg i sängen och snusade istället. Konstigt att jag vaknade så tidigt med tanke på att jag somnade efter 12. Vi får se om jag kommer va trött idag. Skulle ju va otrevligt. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Får försöka hitta nått att göra på datorn så jag fördriver tiden. Blir nog att spela Neverwinter Online som vanligt. Bara att det är så jävla segt att sitta vi datorn och gejma. Vad ska en man göra? Vi får se vad som händer..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...