tisdag 3 augusti 2021

Uppe med tuppen

Dag 6 alkoholfri. Kära dagbok idag vaknade jag 4:30 på morgonen och va pigg som en yrvind, så jag gick upp och satte mig vid datorn och lekte med shoutcast, en radioserver. Jag fick det faktiskt att fungera och lirade lite svensk punk till omvärlden ett tag. Jag har vart till Willys och handlat till en aubergine pasta jag tänkte göra lite senare. Så jag har verkligen vart i gång idag. Vad jag ska hitta på nu vet sjuttsingen, kanske ska försöka sova en blund så här på eftermiddagen. Jag vet inte. 

Alkoholabstinensen fortsätter att ge frånvaro så här en vecka efter mitt senaste återfall. Så det är bra, hoppas det fortsätter så. Jag fick ju storslam igår på beroendecentrums enkäter om alkoholvanor och den om deppresion, vi får se vad de säger när jag går på möte där i slutet av månaden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...