torsdag 19 augusti 2021

Ensam och uttråkad..

 Dag 5 alkoholfri. Jag börjar tro att faran att förlora mitt boende är över. Det har nu gått 5 dagar sen jag drack och ingen har sagt nått om att det skulle hända något eller att jag förlorat mitt boende. Nu är det bara upp till mig att hålla mig nykter en vecka tills den 25:e när jag ska till beroendecentrum och göra en vårdplan. Det tycker man ju att jag borde klara och jag har inte så mycket pengar kvar så jag har knappt råd att gå ut på krogen. Jag tror det här kommer gå bra!

Jag behöver nånting att göra på dagarna har jag tänkt på. Jag sitter bara vid datorn, dricker kaffe och scrollar upp och ned på facebook. Skittråkigt, jag tycker ju om att sitta vid datorn så ett nytt datorspel skulle sitta fint. Men jag vet inte vad det skulle kunna va. Jag har ju Neverwinter Online som jag tycker om att spela, men det har blivit lite lunsigt när de lanserade till XBox och Playstation. Striderna har blivit så jävla långa och questen är repetetiva som fan. Men jag ska nog fortsätta spela det för jag kommit så långt i spelet. Jag provade World Of Warcraft här om dagen, men det har blivit skitatråkigt också. Dom har gjort om hela spelet så man levlar i nån jävla pirat-värld. Det är som att spela Pirates Of The Caribbean. Inte bra gjort..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...