söndag 15 augusti 2021

Hemlös eller inte hemlös....det är frågan.

 Dag 1 alkoholfri. Igår blev jag avstängd från allmänna utrymmet av personalen. Det är första gången jag blivit avstängd för att va påverkad på boendet.Men det va skönt, jag låg i sängen och kopplade av hela dagen. Jag vet inte hur jag ska klara att hålla mig borta från alkoholen om jag ska va ärlig. Efter några veckor blir suget så stort att jag med egen vilja går ut på krogen och hör inte av mig till någon utan sätter mig i vitan och dricker tills jag är dyngrak. Den glada nyheten är att jag inte blev omhändertagen i förrgår så jag fick inte en till räkning på 400 spänn. Det kändes skönt som fan.

Idag ska jag hem till min morsa på middag, det blir bra...så slipper jag gå och handla idag och kan ta det lungt till i eftermiddag.

Här kommer en Metallica video..Moth Into The Flame, Live: 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...