fredag 13 augusti 2021

Krogen som inte finns

 Dag 16 alkoholfri. Idag ska jag åka till Nacka Strand och få min 2:a vaccinationsspruta. Jag hoppas jag hittar dit, då blir jag äntligen slutvaccinerad och den här pandemin är över. Vi får se om det dyker upp nån mutation som vaccinet inte fungerar mot. Det skulle ju inte förvåna mig.

Jag är jävligt sugen på att gå på krogen och dricka i Nacka Forum, problemet är bara att då har jag ingenstans att sova, för jag får ju inte va hemma på boendet om jag är påverkad av alkohol. Jag kan också förlora min plats permanent om jag dricker, vilket är lite skrämmande. Vi får se hur jag gör idag. Om jag står emot frestelsen eller om jag börjar dricka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...