fredag 24 september 2021

Dags för en första anställningsintervju


 29 dagar alkoholfri. Oj oj, jag skickade inte mitt CV och blev kallad till intervju för rekryteringsprocessen jag nämnde i gårdagens inlägg. Hur ska det här gå. Nu är det dags att visa framfötterna för jag har chans att få ett jobb som Servicedesk Agent inklusive 6 veckors utbildning. Det skulle ju vara ett perfekt sätt för mig att komma in på arbetsmarknaden igen. Om jag har turen med mig kan mitt liv lösa upp sig i ett nafs. Annars har jag ändå Arbetsförmedlingen jag kan satsa på med praktik och sen få ett jobb. Det börjar se ljusare och ljusare ut för mig :)

Idag är det Fredag och helgen börjar nalka sig. Jag tänkte lägga in ett Youtube klipp för att ladda inför helgen. Här kommer Imperiet med "Du Ska Va President"..


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...