lördag 25 september 2021

Poker eller dataspel..

 


30 dagar alkoholfri. Idag är det lördag så jag måste hitta på nånting att göra. Jag har precis fått pengar så det borde inte va så svårt att hitta på nått. Men jag har ändå slut på idéer. Spela lite poker på nätet kanske.. men det känns lite dött. Jag har spelat så mycket poker i mina dar och nu har jag börjat tröttna. Jag kan också försöka hitta nått dataspel att fördriva tiden med, men det har jag också börjat tröttna på. Jag har som slut på idéer när det kommer till grejer att göra. Jag behöver en kompis, har inte haft någon på många år. Så det börjar bli dags såhär i 40 års åldern. Nån att spela biljard med och gå på bio. Om någon intresserad läser det här får ni gärna lämna en kommentar, så kan vi bli kompisar :)

Idag är det middag som vanligt på boendet. Det blir ungnsgrillad falukorv med potatis och jag som är vegetarian får vegokorvar. Vi får se om det blir gott. Annars finns det inte så mycket mer att säga...ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...