torsdag 23 september 2021

En man i karriären


 28 dagar alkoholfri. Jag har kommit in i en rekryteringsprocess till jobb som Servicedesk Agent :P Först fick jag göra 2 test. Det ena var 200 frågor om min person och det andra var ett helt omöjligt intelligenstest där man skulle förstå figurer och uppge den figur som kommer näst i serien. Sen fick jag maila in mitt CV med ett motivationsbrev. Nu får vi se vad som händer, men jag är skeptisk. Jag är helt enkelt för trasig för tillfället för att landa ett jobb. Jag pratade med Arbetsförmedlingen igår och sa att jag va intresserad av SIUS (Särskild Introduktion för människor med psykiska funktionshinder). Det tror jag skulle vara bättre. Att börja med ett introduktionsprogram genom Arbetsförmedlingen och när jag kommit igång där kan jag söka riktiga jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...