onsdag 8 september 2021

Dags för tvättstugan

 


13 dagar alkoholfri. I natt sov jag verkligen ut och vaknade av mig själv en kvart innan alarmet ringde. Det fanns inte så mycket frukost i kylskåpet så det blev 2 ostmackor och ett glas päronjuice. Hoppas personalen åker och handlar idag, annars blir det ingen frukost i morgon. Idag har jag tvättstugan inbokad. Får se om jag orkar tvätta sängkläderna sen. Det skulle ju va bra för jag har haft samma lakan i en månad, så det börjar bli lite ofräscht. Det visade sig att jag inte alls har tvättstugan idag. Jag hade bokat den 6:e inte den 8:e. Så nu blir det tvätt den 15:e istället.

Hade inte så mycket att skriva i min dagbok idag. Händer inte så mycket om dagarna...försöker hålla mig nykter och lirar en hel del dataspel och knaprar mina mediciner ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...