tisdag 7 september 2021

Frukost med eliten

 Dag 12 alkoholfri. Fy fan, jag åt frukost med eliten idag. En skalade ett ägg och tog bort äggulan för att han tror att han tränar och bara äter protein. problemet är att han av egen utsago inte tränar...så jag vette fan vad han gjorde. Den andra va en nyinflyttad tjej från utlandet,  som tyckte om ögonkontan och att säga "Oj" till mig. När medecinerna åkte ur förpackningen. Fy fan, om jag va på dåligt humör innan frukosten så dubblades humöret av frukost.


 Här har ni en video med The Hellacopters - (Gotta get some action) Now! Såg dom live på Hultsfred när dom hade släppt första skivan. Det va jävligt bra. Dregen hade leopardskjorta och drack stora glas med rödvin. 

Igår hade jag stor abstinens efter alkohol. Den övervann Campral och kämpade för att gå ut och dricka,men jag höll mig från att gå ut och köpte en Japp! på affären istället. Jag vill verkligen inte sabba min vårdplan med beroendecentrum att ta Campral för att hålla mig nykter. Dricker jag endå blir det att börja ta antabus och det är inte kul. Så jag får ta och hålla mig nykter med Campral även fast jag får lite sug till och från.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...