fredag 10 september 2021

En fredag i kallingar..

 Dag 15 alkoholfri. Grattis till mig som har klarat mig utan spriten i 2 veckor. Nu är det bara att fortsätta kämpa så blir det snart en månad nykter. Jag är inte så orolig för att trilla dit och supa mig full igen. Jag har liksom inga pengar kvar den här månaden så vare sig jag vill eller inte så blir det ingen alkohol för min del.


Igår va jag trött som fan hela dagen, jag låg på TV soffan och kolla på TV hela dagen, förutom en sväng på kvällen framför datorn med lite dataspel. Idag vette jag fan vad jag ska hitta på. Det blir väll TV och data idag med, men jag har som ingentin att göra om dagarna. Plus att jag blir rätt seg av Campral och orkar inte sitta och göra nånting på dagarna. Jag börjar ledsna på att äta omelette varje dag...det blir lite tröttsamt. Men det är nyttigt som fan har jag märkt, för jag äter bara ett mål mat om dagen och står mig inpå natten. Tummen upp för ägg. Både kaviar mackor och omelette.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...