lördag 11 september 2021

Gröt och sylt

 Dag 16 alkoholfri. Therese i personalen hade köpt jordgubbssylt till mig, så idag blev det gröt till frukost. Det va rätt gott. Skönt med lite variation, så jag inte äter samma sak varje dag. Igår va en jävligt bra dag. Jag va pigg och klar i huvudet hela dagen. Mådde bra för en gångs skull. Hoppas jag mår liknande idag också. Skulle va bra som fan.

Idag är det lördag och jag känner för att posta ett YouTube clip. Här är en video på en hund som blir jätteglad när han blir adopterad från en hundgård som avlivar vilda hundar..


Ikväll är det middag i gemensamhetslokalen. Vi får se om det dyker upp nåra boende. Jag som är vegetarian får vegoschnitzlar med potatis. Dom andra ska äta panerad fisk. Det blir nog gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...