söndag 12 september 2021

Söndag, vi får se..

 Dag 17 alkoholfri. Idag är jag seg som fan. Vaknade flera gånger i natt och låg och sov till 08:50, då jag klädde på mig och gick och åt frukost. Gröt och en ostmacka blev det, så nu blir jag nog mätt och belåten. 


Såg en så jävla dålig film igår på 6:an. Den hette "Goosebumps" och handlade om att en författare skrev skräck böcker och alla monstren fick liv på jorden, om boken öppnades. Så jävla dålig film kan jag säga. Så jag gick och la mig tidigt igår. Låg i sängen runt 8 snåret på kvällen.

Idag blir det inte mycket gjort kan jag tänka mig. Sitter nog bara vid datorn och lirar nått spel. Eller så ligger jag i soffan och kollar på TV. Vi får se. Kommande veckan har mycket att stå i. På tisdag ska jag till beroendecentrum i Nacka och göra nått. Sen på onsdag har jag tvättstugan och på fredag ska jag till Wemind psykiatrimottagning och träffa en sköterska. På det måste jag också städa lägenheten. Så det blir ett jävla ståhej i veckan som kommer. Vi får se om jag överlever..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...