söndag 5 september 2021

Kanske blir en gamer söndag

 Dag 10 alkoholfri. Igår fick jag vänta till runt 7 snåret på den vegetariska lasagnen. Då hade alla redan ätit klart och gått från bordet, så det blev inte mycket till lördagsmiddag här på boendet. Men på plussidan så var lasagnen god och jag åt en halv plåt och blev proppmätt. Efter middagen så gick jag tillbaks till min lägenhet och gick och bädda ner mig i sängen. Jag låg i sängen och snusade till runt kl 01 innan jag somnade.


Så idag är det söndag och jag har inga planer för dagen. Innan jag hamnade på beroendecentrum hade jag nog gått ut och druckit vin, men nu med medicinen är det lättare att motstå frestelsen. Jag får väll sitta vid datorn och gejma idag antar jag. Kan ju inte sitta och stirra rakt fram en hel söndag. Blir det Secret World Legends kanske? Eller Neverwinter Online.. jag vet inte vad jag är sugen på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...