lördag 4 september 2021

Lasagne och Commando


Dag 9 alkoholfri. Idag blev det polarbröd och ost med blåbärs yoghurt och äppeljuice, till frukost. Det satt fint i kistan. Nu ska jag stå mig till kl 6 ikväll när det blir lasagne middag i gemensamhetslokalen. Ska nog sitta och lira Secret World Legends idag fram till middagen. Sen kl 9 är det Commando på 6:an. Jävligt bra film med Arnold Schwarzenegger. 

Idag tänkte jag posta ett nytt youtube clip..ska kolla och se om jag hittar nått bra.. det blev Metallica och låten "Follow the god that failed", live i Madrid, Spanien. Jag brukade alltid lyssna på den och ligga i sängen och läsa rollspelet "Kult" när jag gick i högstadiet.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...