onsdag 15 september 2021

Lite allt möjligt

 21 dagar alkoholfri. Det blev inte tvättstugan igår. Visade sig att jag hade 2 nycklar till tidsbokningen så jag hade bokat 2 tider. Nu har jag bokat en tvätttid på lördag kl 3. Jag får klara mig i skitiga sängkläder i några dar.


Idag fick jag blåsa alkomätare efter frukosten, jag blåste 0.0 . Så...in your face! Jag har faktiskt hållt mig ifrån flaskan i 3 veckor. Jobbat bra på det där.

I morgon ska jag till Wemind Psykiatri och träffa en sköterska. Har ingen aning om vad vi ska prata om, men det blir säkert toppen. I november har jag årskoll också och måste lämna blodprov innan, så det blir ett jävla åkande nu och i framtiden.

Idag är jag dock helt ledig. Tänkte dra och handla mat nån gång vid lunch, sen har jag inget inplanerat. Blir väll att lira dataspel eller kolla på TV. Vi får se hur den här dagen blir

Dom ringde precis från Wemind Psykiatri och sa att personen jag ska träffa har blivit sjuk, så nu är jag ledig och kan va hemma till på tisdag nästa vecka. Skönt som fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...