onsdag 15 september 2021

Mitt ockulta museum i London

 20 dagar alkoholfri. Grattis till mig på 20 dagar utan spriten. Jag känner mig faktiskt mycket klarare och mindre alkoholiserad. Jag har fått tillbaks mycket vett och sans och jag är mer sammanhängande i mitt sätt att vara. Det ska nog bli bra det här.


Idag ska jag till tvättstugan och tvätta mina sängkläder. Det va över en månad sen jag bytte så det känns lite äckligt att sova i dom. Det är bara jävligt jobbigt att tvätta och mycket väntetid. 2 x 1 timme för tvättmaskinen och torktumlaren att bli klara. Hoppas jag orkar palla mig ned och köra tvätten en vända.

Jag håller på och skapar ett ockult museum i London i dataspelet "Secret World Legends". Rätt kul faktiskt. Man samlar "lore" från olika delar av världen och från olika ockulta monster som man dödar i spelet. Sen kan man gå till sitt museum och återskapa en utställning när alla kriterier har mötts. Skön avkoppling från att springa "elite dungeons" och göra lairs. Som lätt blir lite enformigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...