tisdag 14 september 2021

Det bär av till beroendecentrum..

 


19 dagar alkoholfri. Idag bär det av till Beroendecentrum i Sickla för andra mötet med en vårdare. Jag vet inte riktigt vad vi ska prata om, men det blir nog uppföljning av Campral och fortsatt analys av mitt beroendeproblem.  Vi får se vad som händer. Jag ska be om mer medicin utskrivet för dom går åt som fan....ett paket räcker i ungefär 10 dagar.

Nu har jag vart på beroendecentrum! Det visade sig att vi skulle göra klart min basutredning och jag svarade på massa psykiatriska frågor om olika psykiatriska sjukdommar. Det visar sig att jag har depression och alkoholbrukssyndrom. Det verkar ju stämma. Dom hade också kollat levervärden på blodprovet jag lämnade tidigare och jag har levervärdet 0.17 och 0.3 eller mer är ett tecken på att man dricker för mycket. Så senaste tidens nykterhet lönade sig, i alla fall om man ser på mina levervärden. Den 21:a ska jag träffa läkaren, så får vi se vad han säger..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...