tisdag 5 oktober 2021

2xÅterfall till hösten

 1 dag alkoholfri. Sådär! Jag drack för 3 dagar sen och blev avstängd från boendet i 24 timmar. Så jag skulle bo på hotell..men så blev det ju inte för jag drack i förrgår också och hamnade på beroendecentrum och fick sova där till i går. När jag blåste 0.0 promille åkte jag hem till boendet igen och tog min lägenhet i besittning. Hade skittråkigt i förrgår. Drack 4 öl på The Central Bar, sen gick jag till Systembolaget och köpte en flaska Kir. Där efter skulle jag gå till hotellet, men jag kunde inte hålla balansen och ramlade på trottoaren, så några vänliga själar ringde till ambulansen som körde mig till beroendecentrum. Så är det med det. Den glada nyheten är att jag inte tappade nått i fyllan och villan, men jag gjorde av med massa pengar. Så nu har jag bara 1300 kr kvar den här månaden och en fin fin räkning på Prima Maria, beroendemottagning. Får se vad det hela gick på när räkningen kommer i brevlådan. 

I natt så sov jag skitdåligt. Vaknade vid klockan 3 på morgonen och tror inte jag sov någe mer på natten. Konstigt som fan eftersom jag sov dåligt igår också. Kan vara att jag oroar mig får hur det ska gå med mitt boende och är nojjig för att hamna på gatan. Jag vet inte. Problemet är att jag får alkoholabstinens jag inte kan stå emot. Det blir att man törstar och vill gå ut och dricka..kosta vad det kostar vill. Jag kan helt enkelt inte stå emot suget, till och med med Campral. Kanske att jag måste börja ta Antabus, men jag har tagit det förut och efter ett tag dricker jag även fast jag har Antabus i kroppen. Vi får se vad beroendecentrum säger om det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...