onsdag 6 oktober 2021

Ångest och svårt att sova


 2 dagar alkoholfri. Jag har börjat sova sämre på nätterna för att jag är så nervös över mitt drickande och att det kommer kosta mig mitt boende. Jag ligger och grubblar sent in på natten innan jag somnar. Det är skitjobbigt när jag blir trött på dagarna och måste hålla mig vaken hela tiden. Jag försöker sova ibland på dagtid, men det är lönlöst. Jag ligger bara och vrider mig tills jag går upp igen. Hoppas det hela går över med tiden och att jag kan börja sova normalt igen snart. Skulle kännas skönt.

Jag har bokat in tid med personalen för att åka och lämna blodprov i Farsta Centrum nästa Måndag. Hoppas jag kommer iväg på det. Jag har årskoll hos Psykiatrin nästa månad och då kollar dom blodvärden mm.

Dom hörde av sig från stället där jag va på anställningsintervju och jag fick inte platsen. Lika bra det kan jag tycka, då jag skulle måsta klara mig 3 månader utan lön. Går man på försörjningsstöd så är det bara att glömma. Jag hade vart tvungen att bedra systemet på 2-3 bidragsmånader så det är lika bra att jag pratar med Arbetsförmedlingen om att får praktik istället. Vi får se vad som händer på jobbfronten nu i veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...