torsdag 7 oktober 2021

Mardrömmar i natten

 


3 dagar alkoholfri. Fy fan, vaknade kl 03:00 i natt av att jag drömde att jag va en hemlig agent i NCIS: Los Angeles. Konstigt som fan. Måste vart en mardröm, för det va en karaktär som försökte döda mig och så "Hetty" som gav mig massa hemliga order. Måste sluta med galenskapen att gå och lägga mig kl 20:00 på kvällarna....det här börjar bli skumt. Hur ska jag orka den här Fredagen kan man ju undra. Sovit 3 timmar och inte särskilt bra heller för den delen för jag va halvvaken av drömmen. Det senaste återfallet är det värsta hittills. Har inte kunnat sova ut på 3 dagar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...