lördag 9 oktober 2021

En god natts sömn förstärker själen

 4 dagar alkoholfri. Skönt som fan! Sov ut ordentligt i natt. Jag har exorserat min panikångest och nu kan jag sova på nätterna. Jag kom ju på det igår när jag gick till Willy's, att det är panikångest jag har efter senaste återfallet. Sen sa jag det till mig själv tills ångesten försvann. Så nu har jag sovit en god natts sömn och känner mig pigg och kry. Skönt som fan att det är över.


Idag blir det hamburgare och pommes till middag på boendet. Vi vegetarianer får Quornburgare. Dom smakar bra så jag ska äta ordentligt. Det skulle komma mycket folk också så det blir att slåss för sittplatsen. Nä men det går säkert bra. Vi får se vad som blir av den här dagen. Jag har tröttnat på att kolla på TV och lira dator. Nu för tiden ligger jag mest på soffan och stirrar i taket. Livet suger på det stora hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...